Linet - Paylasmak Istiyorum 2009

10 yıl aradan sonra Linet, “Paylaşmak İstiyorum” albümü ile müzik dünyasına geri dönüyor…Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur, Sezen Aksu, Hakan Altun, Bülent Özdemir, gibi değerli isimlerin eserlerinin yer aldığı albüm bu yıla damgasını vuracağa benziyor. Albüme ismini veren, Hakan Altun’un duygusal parçası “Aşkı Paylaşmak .İstiyorum”la Linet müziğini sizlerle payla.şmak istiyor.Albümün Müzik Direktörlüğünü üstlenen Emirkan, söz ve bestesi kendisine ait olan; O Kim Oluyor, Yüreğim, İhanet adlı eserleriyle de desteğini sürdürüyor...Albümde, Sıla Gençoğlu tarafından kaleme alınan, Sezen Aksu tarafından bestelenen “Aslan Gibiyim” Linet için yazılan iddialı parçalardan. Yine, 80’li yılların unutulmaz eserlerinden, Orhan Gencebay’ın Çilekeş’i, Ferdi Tayfur’un Derbeder’i Linet’in muhteşem yorumuyla bir kez daha hafızalarımıza kazınıyor. Albümün diğer duygusal parçası olan “Kim Özle.r”, Hakkı Yalçın’ın sözleri Emirkan’ın bestesiyle ve sanatçının essiz yorumuyla aynı zamanda çıkış parçası olacak.Murat Gün.eş’in Aşk Ordusu, Bülent Özdemir ve İlker Kahraman’dan Can Bildim, albümde hit olacak parçalardan…Aranjeleriyle ve düzenlemeleriyle, Erhan Bayrak, Ercüment Ekin, Hakan Sarıca, Aydın Kara, Ozan Özkök, ve Mustafa Ceceli, albümdeki eserlere hayat verdiler.


1 Kim Özler
2 Aşkı Paylaşmak İstiyorum
3 O Kim Oluyor
4 İhanet .
5 Aşk Ordusu
6 Çilekeş
7 Derbeder
8 Yüreğim
9 Can Bildim .
10 Aslan Gibi
11 Derbeder (Remix)

indirme adresi:resim
http://rapidshare.com/files/193310439/Linet_-_Paylasmak_Istiyorum_2009.rar.