Müslüm Gürses FuLL Albümleri 122 Tane Full indir

° Açık Hava Konseri - 1 Albümü
° Aldatılanlar Albümü
° Arkadaş Kurbanıyım Albümü
° Arkadaşım Albümü
° Aşk Tesadüfleri Sever Albümü
° Ayrılık Acı Birşey Albümü
° Bakma Albümü
° Bir Avuç Gözyaşı Albümü
° Bir Fırtına Kopacak Albümü
° Dağlarda Kar Olsaydım Albümü
° Birde Benden Dinleyin Albümü
° Biz Babadan Böyle Gördük Albümü
° Dertler İnsanı Albümü
° Dünya Yalan Albümü
° Gönül Teknem (Sen Olmayınca) Albümü
° Güldür Yüzümü Albümü
° Güle Güle Git Albümü
° Herşey Yalan Albümü
° Hüzünlü Günler Albümü
° İkimizin Yerine Albümü
° İnsaf / Kahire Resitali Albümü
° Klasikleri 1 Albümü
° Klasikleri 2 Albümü
° Konseri Albümü
° Mahsun Kul Albümü
° Müslümce Türküler 2001 Albümü
° Paramparça Albümü
° Sadece Albümü
° Sevda Yolu Albümü
° Sultanım Albümü
° Talihsizler Albümü
° Tanrı İstemezse Albümü
° Usta (Ne Yazar) Albümü
° Uyanma Zamanı (Kıyak Bitti)
° Vefasız Alem Albümü
° Yanarım Albümü
° Yanlış Yaptın (Kaçamamki Kaderimden) Albümü
° Yaranamadım Albümü
° Yıkıla Yıkıla Albümü
° Zavallım Albümü
° Esrarlı Gözler Albümü
° Gazla Şoför Albümü
° Merhamet Dileme Benden Albümü
° Mutlu Ol Yeter Albümü
° Müzik Ziyafeti Albümü
° Anlatamadım Albümü
° Küskünüm Albümü
° Gitme Albümü
° Bir Kadeh daha Ver Albümü
° Bir Bilebilsen / Zalim Albümü
° Sen Neredesin Ben Neredeyim Albümü
° Yüreğimden Vurdun Beni Albümü
° Müslümce 92 Albümü
° Senden Vazgeçmem Albümü
° Benim Meselem Albümü
° Topraktan Bedene Albümü
° Nerelerdesin Albümü
° Garipler Albümü
° Vay Canım Vay Albümü
° Nostalji Albümü
° Ah Gülüm Albümü
° Ah Neyleyim Gönül Albümü
° Altın Şarkılarım Albümü
° Ayyaş Albümü
° Balmısın Şekermisin Albümü
° Bulamadım Albümü
° Bütün Şarkılar Sizin İçin Albümü
° Çekilmiyor Ayrılık Albümü
° Dertliler Meyhanesi Albümü
° Dost Yaraları Albümü
° Düşenin Dostu Olmaz Albümü
° Ey Zalim Albümü
° Gönlünüzdeki Altın Şarkılar Albümü
° Gözümde Yaş Bağrımda Taş Albümü
° Günahkarmı Doğdum Albümü
° Hayatımı Sen Mahvettin Albümü
° Hicran Yarası Albümü
° İçiyorsam Sebebi Var Albümü
° İsyankar Albümü
° Kalbimdeki Yara Albümü
° Kısmetim Kapanmış Albümü
° Merhamet Albümü
° Ne Fayda Albümü
° Sabır Ver Allahım Albümü
° Senin İçin Albümü
° Son Sevgilim Albümü
° Şiirlerim Şarkılarım (Haklısın) Albümü
° Talih Kuşu Albümü
° Unutulmayanlar 1 Albümü
° Yaşamalısın Albümü
° Öldürdüğün Yetmedimi Albümü
° Türküola 3 Albümü
° Müslüm Gürses 16 Albümü
° Umutsuz Hayat Albümü
° Ben İnsan Değilmiyim Albümü
° Kahire Gazino Konseri Albümü
° Meyhaneci – Kırık Sazım Albümü
° Bekle Sevgilim/Neredesin Albümü
° Mimarın Ustası Albümü
° Bağdat Konseri Albümü
° Bizi Kimse Ayıramaz Albümü
° Dünden Bugüne Anılarımla Albümü
° Farketmez Albümü
° Alışacağım Albümü
° Bağrıyanık Albümü
° Barışmamız İmkansız Albümü
° Beni Bana Bırakın Albümü
° Gidecek Bir Gün Albümü
° Hatıralar Albümü
° Hayırsız Albümü
° Kahretme Beni Albümü
° Maziden Bir Demet Albümü

Buyrun indirme adresi:Resim
http://stealth.to/?id=xx5xt5rpbfhtfk2suix8gpzg5taqd7